Venujte, prosím, pozornosť Obchodným podmienkam a Reklamačnému poriadku. Odoslaním objednávky potvrdzujete súhlas s týmito Obchodnými podmienkami a Reklamačným poriadkom. Obchodné podmienky a Reklamačný poriadok sa týmto stávajú záväzné pre obe zmluvné strany. Bez súhlasu nie je možné Vašu objednávku odoslať. Zmluvnými stranami sa rozumie na jednej strane odberateľ (ďalej len zákazník) a firma ENTERPRISE ZN s.r.o., so sídlom Dr. Milady Horákovej 2240/2, 66902 Znojmo, Česká republika. IČO: 26226219, DIČ: CZ26226219, e-mail obchod@petdiscont.sk, tel. +420 775 552 214 (všedné dni 8-11.30 a 12.30-15 hod.), https://petdiscont.sk/ (ďalej len dodávateľ). Tieto obchodné podmienky vylučujú použitie obchodných podmienok odberateľa.
Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Tá vzniká v momente zaplatenia čiastky za tovar uvedený v objednávke na účet dodávateľa. Pri platbe na dobierku kúpna zmluva vzniká okamihom odovzdania zásielky s tovarom uvedeným v objednávke dopravcovi. Pri osobnom odbere vzniká kúpna zmluva v momente odobratia tovaru uvedeného v objednávke vo výdajnom mieste.
Výpočet tovaru uvedený na stránkach www.petdiscont.sk (ďalej len na účely týchto obchodných podmienok sa uvádza "e-shop") je katalógom bežne dodávaného tovaru. Dodávateľ nezaručuje okamžitú dostupnosť všetkých položiek tovaru, aj keď je tovar v katalógu označený ako tovar na sklade. Tovar denne niekoľkokrát naskladňujeme a môže sa jednať o tovar, ktorý je už administratívne prijatý na sklad, ale nie je pripravený na odber. Tiež sa môže stať, že tovar označený ako skladom, v jednom okamihu nakupuje viac zákazníkov a môže byť dopredaný. V tomto prípade objednávky vykrývame podľa prijatého poradia. Pre čo najpresnejšie údaje niekoľkokrát denne katalóg aktualizujeme.
Výber tovaru je možný niekoľkými spôsobmi:
1. Ak poznáte konkrétny produkt, zadajte jeho názov (alebo časť názvu) do políčka pre hľadaný výraz (označené ako "názov produktu, značka...").
2. Môžete využiť aj Pokročilé vyhľadávanie, kde môžete využiť preddefinované parametre pre presnejší výpis požadovaných produktov.
3. Jednoduché vyhľadávanie produktov umožňuje aj štruktúrované menu rozdelené podľa druhov zvierat. Následne je možné tovar triediť v skupinách podľa jednotlivých značiek, charakteru, využitia, veku atď. Tovar v skupinách môžete taktiež zoradiť podľa ceny vzostupne od najlacnejšieho alebo naopak zostupne od najdrahšieho.
Ceny tovaru sú uvedené vrátane DPH a PHE.
Vybraný tovar vložíte do košíka stlačením príslušného tlačidla. Súčasne môžete nastaviť požadované množstvo produktov, ktoré chcete zakúpiť. Košík je zoznam produktov vrátane názvu a ceny, ktoré ste si vybrali na kúpu.
Pokiaľ si prajete daný produkt v určitom farebnom variante, napíšte, prosím, túto požiadavku do poznámky k objednávke. Pokiaľ bude tento farebný variant dostupný, radi Vám vyhovieme. V opačnom prípade Vás budeme kontaktovať. Fotky, farby a vzory na všetkých obrázkoch sú iba ilustračné a nemusia zodpovedať aktuálnej farebnej ponuke.
V ďalšom kroku vyberte spôsob dopravy a spôsob platby. Pred odoslaním objednávky si, prosím, skontrolujte obsah košíka a zadané údaje. Ak máte v košíku všetko, čo ste si priali, a zadané údaje sú úplné a správne, potvrďte objednávku tlačidlom Dokončiť objednávku.
Kliknutím na Dokončiť objednávku sa zaväzujete zaplatiť a prevziať objednaný tovar. Pokiaľ balíček neprevezmete, spôsobíte tým dodávateľovi zbytočné náklady (poštovné, obalový materiál, personálne náklady), ktoré po Vás môže dodávateľ požadovať, a to buď priamym vymáhaním alebo započítaním proti Vašim pohľadávkam za dodávateľom.
Paušálnu výšku nákladov dodávateľa tvorí súčet nasledujúcich súm:
V každom prípade je pre nás samozrejme prioritou zmierlivé riešenie, tým však nie sú dotknuté práva dodávateľa.
Nad rámec toho je dodávateľ oprávnený v prípade neprevzatia zásielky bez ďalšieho odstúpiť od zmluvy. Odstúpením nie je dotknutá povinnosť na úhradu nákladov z neprevzatej zásielky.
Uzávierka objednávok je v pracovný deň do 11:00 hod. Tovar označený na sklade odosielame zhruba do troch pracovných dní. Upozorňujeme zákazníkov, aby pri objednaní tovaru sledovali jeho skladovú dostupnosť, v našej ponuke je aj tovar externých dodávateľov alebo tovar zadávaný do výroby podľa požiadaviek zákazníkov, tento tovar má dostupnosť od troch do siedmich pracovných dní alebo na objednávku, teda odoslanie objednávky sa navyše predĺži o dobu objednania tovaru. Objednávky s platbou vopred na účet odosielame spravidla nasledujúci deň po pripísaní peňazí na účet dodávateľa. Pri zakúpení akvária alebo terária a výbere dopravcu DHL Freight je nutné počítať s dlhšou dodacou lehotou. Táto špecializovaná doprava sa objednáva min. jeden pracovný deň dopredu. V nákladných autách sa potom rezervuje konkrétne miesto pre daný tovar. Tento proces je nutný kvôli zaisteniu čo najväčšej bezpečnosti prepravy tovaru. Pri preprave sklenených výrobkov počítajte teda s doručením za 4 až 6 pracovných dní od vytvorenia objednávky (pri tovare skladom). U bežného tovaru počítajte s doručením za 3 až 5 pracovných dní (pri tovare skladom). Tieto lehoty však nie sú pre dodávateľa záväzné. Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať zákazníkovi tovar do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy, kedy odovzdaním sa rozumie okamihu, keď je tovar odovzdaný zákazníkovi dopravcom, alebo kedy je tovar pripravený na odovzdanie zákazníkovi a omeškanie s odovzdaním spočíva na strane zákazníka. Ak je dodávateľ v omeškaní s odovzdaním tovaru podľa predchádzajúcej vety, môže zákazník od zmluvy odstúpiť, ak dodávateľ nesplní svoju povinnosť ani dodatočné primerané lehote, ktorú mu zákazník poskytol. Tým nie sú dotknuté iné zákonné možnosti odstúpenia od zmluvy.
Zákazník je pri výbere tovaru a spôsobe dopravy povinný zohľadniť vlastnosti jednotlivých spôsobov dopravy a objednaného tovaru. Dodávateľ si vyhradzuje právo navrhnúť rozdelenie tovaru z jednej objednávky do niekoľkých zásielok s ohľadom na váhu, rozmery a vlastnosti tovaru. Výhodou môže byť, že rozdelenie zásielky do viacerých samostatných balíkov môže v konečnom dôsledku byť cenovo výhodnejšie, než výber iného prepravcu.
Nie je možné zasielať veľmi krehký tovar (akvária, terária, klietky, plastové prepravky, plastové toalety, žiarovky, žiarivky atď.) spolu s ťažkým alebo neskladným tovarom (piesky, granule, podstielky, dekoračné kamene atď.) Aj v tomto prípade navrhne dodávateľ rozdelenie zásielky.
Rozdelenie zásielky môže predajca navrhnúť aj pri nedostupnosti niektorého objednaného tovaru. O rozdelení zásielky, alebo zmene dopravcu, bude zákazník vždy vopred informovaný a bude mu zaslaný nový náhľad upravenej objednávky, Objednávka tovaru bude odoslaná len so súhlasom zákazníka.
Dodávateľ si tiež vyhradzuje právo na zmenu dopravcu, pokiaľ to charakter, rozmer, alebo váha tovaru vyžaduje. Ak sa zvýši takou zmenou náklady na dopravu, je dodávateľ povinný o nevhodnosti zvoleného spôsobu dopravy informovať zákazníka. Zákazník má potom právo prijať zmenu spôsobu dopravy, alebo túto výslovne odmietnuť a aj naďalej požadovať dopravu pôvodným spôsobom. Pokiaľ si zákazník vymieni pôvodný spôsob dopravy, použijú sa ustanovenia § 2090 zákona č. 89/2012 Zb., Občianskeho zákonníka, ktoré upravuje zodpovednosť spotrebiteľa za vady vzniknuté prepravou, v spojení s ďalšími ustanoveniami právnych predpisov, tak, že tieto nesie zákazník, ktorý si vymienil spôsob dopravy, ktorý je pre zvolený tovar nevhodný. Dodávateľ je oprávnený požadovať udelenie súhlasu zákazníka so spôsobom dopravy, ktorý bol dodávateľom označený za nevhodný, v písomnej forme. O dobu do udelenia takého súhlasu sa predlžuje doba dodania tovaru. Ak nebude taký súhlas udelený ani do 14 dní odo dňa žiadosti, vzniká dodávateľovi právo odstúpiť od uzavretej zmluvy alebo ukončiť kontraktáciu.
V objednávkach je možné vykonávať zmeny až do doby zahájenia vyskladnenia objednaného tovaru. Upozorňujeme, že každá zmena môže odoslanie objednávky pozdržať, pretože sa pri každej zmene objednávka vracia na začiatok prípravného a baliaceho procesu. Pokiaľ už nie je možné v objednávke robiť zmeny, budete o tejto skutočnosti informovaní emailom alebo telefonicky v prípade, že ste nejaké zmeny požadovali. Zmena objednávky zdrží jej odoslanie obvykle o jeden až tri pracovné dni.
Pri platbe vopred na účet je tovar odoslaný až po faktickom pripísaní peňazí na účet dodávateľa. Nie je teda nutné zasielať výpisy o prevode peňazí, platby stráži automat. Objednávka nebude odoslaná prednostne, ak nie sú peniaze pripísané na účte dodávateľa. O prijatej platbe od nás obdržíte potvrdenie.
Zákazník súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté zákazníkovi pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory atď.) si hradí zákazník sám. Komunikácia s dodávateľom nie je zaťažená žiadnou zvláštnou sadzbou.
Doprava tovaru, jej cena a podmienky sa riadia spôsobom dopravy zvoleným zákazníkom a podmienkami, ktoré boli zákazníkovi poskytnuté pri voľbe spôsobu dopravy. Tovar odosielame zo skladov v ČR. Tovar by mal dopravca doručiť max. do 48 hod od prevzatia u odosielateľa.
Spôsob platby, jeho ceny a podmienky sa riadia spôsobom platby zvoleným zákazníkom a podmienkami, ktoré boli zákazníkovi poskytnuté pri voľbe spôsobu platby.
V detailoch môžu byť podmienky dopravy upravené aj podmienkami jednotlivých dopravcov.
Pri prevzatí tovaru odporúčame skontrolovať, či je obal aj výrobok nepoškodený. Túto možnosť má zákazník pri prevzatí zásielky od dopravcu.
Tento postup je však iba odporúčaním. Jeho nedodržanie nemá za následok stratu či obmedzenie práv spotrebiteľa za vady.
Ako postupovať, keď je prijatý tovar poškodený?
Okrem prípadov, keď si sám zákazník vymieni spôsob dopravy, ktorý dodávateľ bežne neponúka alebo bol upozornený na jeho nevhodnosť, zodpovedá dodávateľ zákazníkovi za tovar, a to až do okamihu jeho prevzatia zákazníkom. Reklamáciu je teda v každom prípade možné uplatniť priamo u dodávateľa. Máme však záujem na tom, aby bol zistený skutočný vinník chyby tovaru a preto týmto informujeme zákazníka o tom, akým spôsobom uplatniť reklamácie dopravy prostredníctvom dopravcu. Tento postup je voliteľný a jeho nedodržanie neznamená stratu akýchkoľvek práv voči dodávateľovi. Zákazník tým však uľahčí dodávateľovi dôkaznú a právnu situáciu dodávateľa voči dopravcovi.
Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.
Pokyny na vykonanie platby obdržíte informačným emailom. Pri zadávaní príkazu venujte prosím zvýšenú pozornosť sume (v žiadnom prípade čiastku nezaokrúhľujte, a to ani jedným smerom) a variabilnému symbolu (číslo objednávky, proforma-faktúry), ktorý je nevyhnutný pre urýchlené identifikovanie platby. Zle vyplnené, alebo neúplné údaje odďaľujú odoslanie zásielky. Faktúru obdržíte jeden pracovný deň pred dodaním tovaru ako e‑faktúru emailom. Akonáhle bude platba pripísaná na náš účet a požadovaný tovar na sklade, objednávka sa expeduje. Tovar v žiadnom prípade neodosielame pred fyzickým pripísaním peňazí na náš účet. Predpokladaný termín doručenia môže byť ovplyvnený pripísaním čiastky na náš účet. Pokiaľ nastane situácia, že je tovar vypredaný, celú čiastku, alebo jej príslušnú časť Vám po dohode vrátime bezhotovostne späť na účet.
Bankové spojenie
Fio banka, a.s., 2203205726/2010 (IBAN CZ2620100000002203205726), variabilný symbol je číslo Vašej objednávky alebo proforma-faktúry.
Kliknutím na Dokončiť objednávku je nákup na konci. Pred odoslaním musíte potvrdiť súhlas s týmito Obchodnými podmienkami, Špeciálnymi obchodnými podmienkami a Reklamačným poriadkom, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou objednávky – proforma-faktúry. Následne sa Vám zobrazia súhrnné informácie o objednávke a na Vami uvedený e-mail bude odoslané potvrdenie o prijatí objednávky. Ďalšie potvrdenie s dokladom o zakúpení obdržíte po odovzdaní zásielky dopravcovi. Potvrdenie bude obsahovať aj informáciu o predpokladanom termíne doručenia zásielky.
V prípade, že by z akéhokoľvek dôvodu nebolo možné využiť zvolený spôsob dopravy, alebo dôjde k navýšeniu ceny dopravy či platby, bude zákazník kontaktovaný dodávateľom za účelom vyriešenia vzniknutej situácie.
Poskytovateľ platobnej brány je spoločnosť Comgate, a.s.
https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
Pre prípadné reklamácie alebo otázky k platbám kontaktujte:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Po výbere tovaru a spôsobu dopravy a platieb nasleduje vyplnenie kontrolných a fakturačných údajov. Prosíme Vás, věnujte zvýšenú pozornosť, najmä e-mailovej adrese a telefónnemu číslu. Veľmi často sa stáva, že je niektorý z týchto údajov zadaný zle. Ak zadáte chybný email alebo telefónne číslo, môže sa komunikácia zkomplikovať alebo dokonca úplne znemožniť. Omluvte prosím, opakované potvrdenie kontaktných údajov.
Zadané údaje budú využité iba pre daný nákup. V prípade, že chcete faktúru pri budúcich objednávkach mať predvyplnené údaje, alebo máte prehľad o objednávkach, môžete sa zaregistrovať. Pri ďalšom nákupe stačí zadať iba heslo a všetky údaje, ktoré ste zadali pri registrácii, automaticky predvyplní. Pri registrácii si tiež môžete zvoliť odoslanie priebežných informácií o našich ponukách, akciách a zľavách.
Zapamätali ste heslo? Nezoufejte. Môžete si nechať vygenerovať nové.
Podmienky ochrany osobných údajov sú k dispozícii ako samostatný dokument.
Dodávateľ si vyhradzuje právo neakceptovať objednávku v prípade, že tovar už nie je možné dodať ani nahradiť iným modelom, alebo pokiaľ sa jeho cena výrazne zmenila a zákazník toto neakceptuje. Dodávateľ zákazníka o tejto situácii informuje. Ak bola časť alebo celá objednávka uhradená, budú zákazníkovi peniaze bezhotovostne vrátené na účet.
Model výrobku
Pokiaľ máte v objednávke viac položiek, zle zadaný model alebo počet kusov, môžeme objednávku opraviť a nahradiť správnym počtom alebo modelom až do začiatku procesu balenia.
Spôsob dopravy
Po vytvorení a odoslaní objednávky zákazník už nemôže spôsob dopravy meniť. Zmenu môže vykonať dodávateľ na základe písomnej žiadosti zákazníka.
Platba
Po vytvorení a odoslaní objednávky zákazník už nemôže spôsob platby meniť. Zmenu môže vykonať dodávateľ na základe písomnej žiadosti zákazníka
Termín dodania
Pokiaľ sa Vám nehodí navrhnutý termín dodania, je možné sa priamo pri dodávaní tovaru dohodnúť s dopravnou spoločnosťou na náhradnom termíne. Môžete tiež požiadať dodávateľ o odloženie odoslania a to vždy písomnou formou.
V objednávkach je možné vykonávať zmeny až do doby faktického začatia vyskladnenia tovaru. Upozorňujeme, že každá zmena môže odoslanie objednávky pozdržať, pretože sa pri každej zmene objednávka vracia na začiatok prípravného a baliaceho procesu. Pokiaľ už nie je možné v objednávke robiť zmeny, budete o tejto skutočnosti informovaní emailom alebo telefonicky v prípade, že ste nejaké zmeny požadovali. Zmena objednávky zdrží jej odoslanie obvykle o jeden pracovný deň.
U preberaného tovaru sa, prosím, presvedčte, že zodpovedá objednanému modelu a nie je mechanicky poškodený. V opačnom prípade zásielku nepreberajte a kontaktujte nás. Prepravcovia svojim podpisom potvrdzujete, že ste zásielku prevzali v poriadku a nepoškodenú.
Zodpovednosť za vady sa v plnom rozsahu riadi zákonnou úpravou, a to ako v prípade zodpovednosti dodávateľa voči zákazníkom - spotrebiteľom, tak v prípade zodpovednosti dodávateľa voči zákazníkom právnickým osobám alebo osobám, ktoré nakupujú tovar v rámci svojej podnikateľskej alebo inej samostatnej zárobkovej činnosti.
Dodávateľ zodpovedá zákazníkovi, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä dodávateľ zodpovedá zákazníkovi za to, že v čase, keď zákazník tovar prevzal:
Toto sa však nevzťahuje na tovar predávaný za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dojednaná, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým používaním, pri použitom tovare na vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí zákazníkovi, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.
Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, môže vytknúť vadu, ktorá sa na tovare prejaví v dobe dvoch rokov od prevzatia. Ak je na predávanom tovare, na jeho obale, v návode pripojenom k tovaru alebo v reklame v súlade s inými právnymi predpismi uvedená doba, počas ktorej je možné tovar použiť, použijú sa ustanovenia o záruke za akosť. Informáciu o existencii a dĺžke záruky uvedie dodávateľ v potvrdení objednávky s tým, že toto potvrdenie slúži ako záručný list. Zákazník má zo zákona právo na bezplatnú nápravu, toto právo nie je zárukou za akosť akokoľvek dotknuté.
Ak sa prejaví vada v priebehu jedného roka od prevzatia, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí.
Práva z chybného plnenia uplatňuje zákazník u dodávateľa. Uplatnenie reklamácie je možné akýmkoľvek spôsobom, napríklad na adrese jeho prevádzky, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na sortiment predávaného tovaru, prípadne aj v sídle alebo mieste podnikania dodávateľa, prípadne prostriedky komunikácie na diaľku. Reklamácie listom na dobierku nie sú prijímané.
Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy dodávateľ obdržal od zákazníka prejav vôle smerujúcej k uplatneniu reklamácie. Zákazník je povinný poskytovať dodávateľovi súčinnosť s vybavovaním reklamácie. Dodávateľ vydá zákazníkovi písomné potvrdenie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie je požadovaný a aké sú kontaktné údaje zákazníka, a to e-mailom bezprostredne po prijatí reklamácie (v prípade osobného uplatnenia je odovzdané ihneď); ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe trvania reklamácie, prípadne odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
Dodávateľ vybaví reklamáciu bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Lehota na vybavenie reklamácie nebeží po dobu, počas ktorej zákazník neposkytuje súčinnosť potrebnú na vybavenie reklamácie (napríklad po dobu, počas ktorej aj napriek výzve dodávateľa nepredloží reklamovaný tovar).
Pri oprávnenej reklamácii má zákazník nárok na náhradu nákladov spojených s reklamáciou v nutnej výške.
Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, má v prípade vadného plnenia a riadnej reklamácie právo na odstránenie vady odstránením vady alebo výmenou tovaru podľa svojej voľby, ibaže je zvolený spôsob odstránenia vady nemožný alebo neprimerane nákladný, a to všeobecne alebo v porovnaní s druhým spôsobom. Zákazník je tiež oprávnený v prípade chybného plnenia a riadnej reklamácie zvoliť si primeranú zľavu z ceny alebo odstúpenie od zmluvy pokiaľ
a) dodávateľ vadu odmietol odstrániť alebo ju neodstránil,
b) sa vada prejaví opakovane,
c) je vada podstatným porušením zmluvy, alebo
d) je z vyhlásenia dodávateľa alebo z okolností zjavné, že vada nebude odstránená v primeranom čase alebo bez značných ťažkostí pre zákazníka.
V podrobnostiach sa práva z chybného plnenia riadia právnou úpravou Občianskeho zákonníka a ďalších predpisov.
Všetok predávaný tovar má servisné zastúpenie v ČR i SR. Kontakty na autorizované servisy nájdete na webových stránkach výrobcov alebo v záručnom liste (pokiaľ ho výrobca poskytuje) Pokiaľ záručný list nie je súčasťou výrobku, pokladá sa za záručný list doklad o zakúpení. Presný postup pre uplatnenie záruky nájdete na samostatnej stránke Reklamácie. Tovar je možné taktiež reklamovať na našej predajni v Znojme.
Pokiaľ je kúpna zmluva uzavretá pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má zákazník, ktorý je spotrebiteľom v súlade s účinným znením Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od uzavretia zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru, a to oznámením v akejkoľvek forme či podobe, pokiaľ je však takéto oznámenie určité. Podrobnosti upravuje v celom rozsahu zákon.
V prípade záujmu o odstúpenie od zmluvy podľa tohto článku oznámi spotrebiteľ dodávateľovi, že odstupuje od zmluvy, kedy toto oznámenie musí byť určité čo do špecifikácie spotrebiteľa (zákazníka) a objednávky, ideálne teda s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Toto oznámenie môže byť taktiež priložené do vrátenej zásielky, zásielky zasielané na dobierku však nie sú akceptované. Po odstúpení od zmluvy je spotrebiteľ povinný vrátiť prijatý tovar, a to najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Náklady vrátenia tovaru nesie spotrebiteľ.
Pozn.: Peniaze je možné vrátiť tiež v hotovosti na prevádzke. Odstúpenie od zmluvy musí byť odoslané odberateľom najneskôr posledný deň 14 dennej lehoty. Táto lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru, jeho posledného kusu alebo časti. Je vhodné toto oznámenie zaslať taktiež spoločne s vráteným tovarom. Zásielky, pri ktorých nie je zrejmé, prečo k nám boli zaslané, budú vrátené odosielateľovi. Ustanovenie tohto odseku sa nevzťahuje na obchodníkov, ktorí nakúpili tovar v rámci svojich podnikateľských aktivít, a na zákazníkov, ktorí tovar zakúpili osobne v prevádzke dodávateľa.
Možnosť odstúpenia od zmluvy podľa tohto článku a zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Zákazník v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko (rozumie sa celú objednávku), čo na základe kúpnej zmluvy získal. Pokiaľ to už nie je dobre možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí zákazník poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané (spotrebované). Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je potrebné na to, aby sa oboznámil s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru.
Tovar odporúčame zaslať doporučene a poistený, pre prípad poškodenia prepravcom. Tovar prosím nezasielajte na dobierku, nebude prevzatý. V prípade, že je tovar vrátený dodávateľovi v inom ako neporušenom stave, môže predajca požadovať náhradu v medziach daných právnymi predpismi, najmä náklady súvisiace s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (neúplný obsah, opotrebenie tovaru, jeho znečistenie a pod.). Pri vrátení oblečku, látkových pelechov, vankúšov, diek atď. v 14-dňovej lehote, berie zákazník na vedomie, že tento tovar musí byť vrátený úplne čistý, bez chlpov, bez zápachu (napr. pachu zvierat, cigaretového dymu atď.). Pokiaľ nebude toto ustanovenie dodržané, vyhradzuje si dodávateľ právo na primeranú úhradu nákladov na uvedenie do pôvodného stavu. Zákazník vracia tovar na svoje náklady na adresu dodávateľa, AQUAZOO, Dr. Milady Horákovej 2240/2, 66902 Znojmo. Zákazník je povinný zabaliť tovar v súlade s podmienkami prepravcu. Pokiaľ dôjde k poškodeniu tovaru pri jeho preprave, predajca tovar neprevezme a reklamáciu prepravy nevybavuje.
Právo na odstúpenie od zmluvy podľa tohto článku spotrebiteľ (zákazník) nemá v prípadoch vymenovaných v Občianskom zákonníku, najmä teda v prípadoch:
K odstúpeniu od zmluvy je zákazník oprávnený využiť vzorový dokument – odstúpenie od zmluvy, ktorý je na stiahnutie tu: Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru (PDF) (verzia DOC).
Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: obchod@petdiscont.sk.
Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 108/2024 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1?csrt=2428571797599191546 . Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
- ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
- ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.
Pri nákupe veterinárneho tovaru je vyžadovaný súhlas so špeciálnymi obchodnými podmienkami, na nahliadnutie sú tu.
ADRESA NA VYBAVENIE REKLAMÁCIÍ
AQUAZOO
Dr. Milady Horákové 2240/2
66902 Znojmo
Česká republika
SÍDLO FIRMY
ENTERPRISE ZN s.r.o.
Predseda konateľstva - Jan Blažíček
Dr. Milady Horákové 2240/2
66902 Znojmo
Česká republika
IČ 26226219
DIČ CZ26226219
Zákaznícka linka: +420 775 552 214 Po-Pá 9,00-11,30 a 12,30-15,00 hod
E-mail: obchod@petdiscont.sk
Výdajné miesto
AQUAZOO
Dr. Milady Horákové 2240/2 (dříve Vídeňská 23)
66902 Znojmo
Česká republika
48°51'1.259"N, 16°3'17.426"E
Mapa
Bankové spojenie:
2203205726/2010
IBAN CZ2620100000002203205726
Variabilný symbol je číslo vašej objednávky
Rýchlu odpoveď na vašu otázku získate použitím kontaktného formulára.
Pre urýchlenie reklamácie tovaru prosíme o vyplnenie tohto online formulára.
Dôležité dokumenty na stiahnutie
Ako postupovať v prípade reklamácie
Pre urýchlenie reklamácie tovaru prosíme najprv o vyplnení tohto online formulára. Reklamáciu je možné uplatniť na adrese prevádzky predávajúceho, tj. AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo, Česká republika, osobne, zaslaním alebo oznámiť iným vhodným spôsobom.
Na darčeky, ktoré sú poskytované úplne zadarmo, nie je možné uplatňovať akékoľvek práva spotrebiteľa. Takýto tovar spĺňa podmienky Darovacej zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy SR.
Upozornenie: Peniaze Vám vraciame len na bankový účet. Tovar nezasielajte na dobierku, nemožno ho prevziať. Vrátenie peňazí poštovou poukážkou nie je možné, ďakujeme za pochopenie. V prípade neuznania reklamácie nemá zákazník nárok na vrátenie poštovného. V prípade uznania reklamácie, má zákazník nárok na opravnené náklady na zaslanie reklamovaného tovaru (nedá sa napr. požadovať uhradenie nákladov na zaslanie taxislužbou).
Pokiaľ je kúpna zmluva uzavretá pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ v súlade platným občianskym zákonníkom právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru a to buď zaslaním elektronického alebo písomného odstúpenia od kúpnej zmluvy alebo osobne. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a písomne v elektronickej podobe uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Nie je potrebné uvádzať dôvod vrátenia tovaru. Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní. Platbu vrátime po obdržaní vráteného tovaru alebo po vierohodnom preukázaní, že tovar bol skutočne odoslaný späť, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Pozn.: Odstúpenie od zmluvy musí byť odoslané odberateľom najneskôr posledný deň 14-dňovej lehoty od prevzatia tovaru. Následne odporúčame toto oznámenie priložiť k vrátenému tovaru. Zásielky z ktorých nie je zrejmé, prečo k nám boli zaslané, budú vrátené odosielateľovi. Ustanovenie o odstúpení v 14 dňoch bez udania dôvodu sa nevzťahuje na obchodníkov, ktorí nakúpili tovar v rámci svojich podnikateľských aktivít, a na zákazníkov, ktorí tovar zakúpili osobne v prevádzke dodávateľa.
Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ môže v prípade využitia práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy v 14-dňovej lehote od prevzatia plnenia odstúpiť od kúpnej zmluvy a to buď zaslaním elektronickej podoby odstúpenia od kúpnej zmluvy. Odberateľ musí dodávateľovi vydať všetko (rozumie sa celú objednávku), čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Tovar by mal byť zaslaný doporučene a poistený pre prípad poškodenia prepravcom. Tovar prosím nezasielajte na dobierku, nebude z technických dôvodov prevzatý. V prípade, že je tovar vrátený predávajúcemu v inom ako neporušenom stave, môže predajca požadovať náhradu, najmä náklady súvisiace s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (neúplný obsah, opotrebenie tovaru a pod.). V prípade vrátenia oblečku je nutné ho vrátiť úplne čistý (bez chlpov atp.). Kupujúci vracia tovar na svoje náklady na adresu predávajúceho, tj. AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo, Česká republika.
Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá, v prípade zmlúv:
Na stiahnutie: Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru (PDF) (verzia DOC).
Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte. Ak je tovar poškodený, aj napriek tomu, že je obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti informovať buď prepravcu alebo dodávateľa.
Ak ide o doručenie:
PPL, poškodenie zásielky oznámte telefonicky do troch pracovných dní na tel. +420 225 331 500, alebo na telefón udaný na prepravnom lístku, poprípade využite emailový kontakt: https://reklamace.ppl.cz/
DPD CZ, poškodenie oznámte telefonicky do troch pracovných dní na tel. číslo uvedené na odovzdávacom lístku alebo písomne na reklamace@dpd.cz (uveďte číslo balíka, Vaše iniciály, iniciály odosielateľa a pokiaľ možno, tak foto dokumentáciu poškodenej zásielky). Viac informácií o vybavovaní reklamácií DPD nájdete tu.
One, poškodenie oznámte do dvoch pracovných dní na tel. +420 775 552 214 alebo písomne na obchod@petdiscont.sk (uveďte číslo balíka, číslo objednávky, Vaše iniciály, iniciály odosielateľa a pokiaľ možno, tak foto dokumentáciu poškodenej zásielky)
Reklamáciu uplatnite na adrese výdajného miesta, tj. AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo, Česká republika, či iným spôsobom u predávajúceho. Reklamácia musí byť zo zákona vybavená do 30 kalendárnych dní. Beh lehoty na vybavenie reklamácie je pozastavený v prípade, že predávajúci vyzval kupujúceho na doloženie potrebných podkladov na vybavenie reklamácie (tovar, časti tovaru, preferovaný spôsob riešenia reklamácie, iné podklady a pod.). Lehota je od tohto dátumu pozastavená až do dodania vyžiadaných podkladov kupujúcim.
Dodávateľ vybaví reklamáciu bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Lehota na vybavenie reklamácie nebeží po dobu, počas ktorej zákazník neposkytuje súčinnosť potrebnú na vybavenie reklamácie (napríklad po dobu, počas ktorej aj napriek výzve dodávateľa nepredloží reklamovaný tovar).
Pre čo najrýchlejšie vybavenie reklamácie nám prosím dodajte:
Náklady vzniknuté v dôsledku reklamácie Vám radi preplatíme za týchto podmienok:
Upozornenie: Možno preplatiť iba náklady v primeranej výške vzhľadom na povahu tovaru (napr. náklady za poštovné, nie za taxi službu).
Oprávnenosť Vašej reklamácie bude na základe zaslaných dokumentov posúdená a o ďalšom postupe Vás budeme bezodkladne písomne (elektronicky) informovať. V tomto prípade by sme Vás požiadali o zaslanie opravného (montážneho) a záručného listu na adresu AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo, Česká republika.
Pokiaľ nebudete spokojní s výsledkom vybavenia reklamácie, môžete sa obrátiť na orgán mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je Česká obchodní inspekce. Všetky informácie k tomuto postupu nájdete na internetových stránkach www.coi.cz.