Vitajte na našom novom e-shope pre Slovensko

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Pre urýchlenie reklamácie tovaru prosíme o vyplnenie tohto online formulára.

Dôležité dokumenty na stiahnutie

Ako postupovať v prípade reklamácie

Chcete reklamovať tovar

Pre urýchlenie reklamácie tovaru prosíme najprv o vyplnení tohto online formulára. Reklamáciu je možné uplatniť na adrese prevádzky predávajúceho, tj. AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo, Česká republika, osobne, zaslaním alebo oznámiť iným vhodným spôsobom.

Na darčeky, ktoré sú poskytované úplne zadarmo, nie je možné uplatňovať akékoľvek práva spotrebiteľa. Takýto tovar spĺňa podmienky Darovacej zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy SR.

Upozornenie: Peniaze Vám vraciame len na bankový účet. Tovar nezasielajte na dobierku, nemožno ho prevziať. Vrátenie peňazí poštovou poukážkou nie je možné, ďakujeme za pochopenie. V prípade neuznania reklamácie nemá zákazník nárok na vrátenie poštovného. V prípade uznania reklamácie, má zákazník nárok na opravnené náklady na zaslanie reklamovaného tovaru (nedá sa napr. požadovať uhradenie nákladov na zaslanie taxislužbou).

Vrátenie tovaru v 14-dňovej lehote

Pokiaľ je kúpna zmluva uzavretá pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ v súlade platným občianskym zákonníkom právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru a to buď zaslaním elektronického alebo písomného odstúpenia od kúpnej zmluvy alebo osobne. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a písomne v elektronickej podobe uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Nie je potrebné uvádzať dôvod vrátenia tovaru. Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní. Platbu vrátime po obdržaní vráteného tovaru alebo po vierohodnom preukázaní, že tovar bol skutočne odoslaný späť, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Pozn.: Odstúpenie od zmluvy musí byť odoslané odberateľom najneskôr posledný deň 14-dňovej lehoty od prevzatia tovaru. Následne odporúčame toto oznámenie priložiť k vrátenému tovaru. Zásielky z ktorých nie je zrejmé, prečo k nám boli zaslané, budú vrátené odosielateľovi. Ustanovenie o odstúpení v 14 dňoch bez udania dôvodu sa nevzťahuje na obchodníkov, ktorí nakúpili tovar v rámci svojich podnikateľských aktivít, a na zákazníkov, ktorí tovar zakúpili osobne v prevádzke dodávateľa.

Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ môže v prípade využitia práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy v 14-dňovej lehote od prevzatia plnenia odstúpiť od kúpnej zmluvy a to buď zaslaním elektronickej podoby odstúpenia od kúpnej zmluvy. Odberateľ musí dodávateľovi vydať všetko (rozumie sa celú objednávku), čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Tovar by mal byť zaslaný doporučene a poistený pre prípad poškodenia prepravcom. Tovar prosím nezasielajte na dobierku, nebude z technických dôvodov prevzatý. V prípade, že je tovar vrátený predávajúcemu v inom ako neporušenom stave, môže predajca požadovať náhradu, najmä náklady súvisiace s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (neúplný obsah, opotrebenie tovaru a pod.). V prípade vrátenia oblečku je nutné ho vrátiť úplne čistý (bez chlpov atp.). Kupujúci vracia tovar na svoje náklady na adresu predávajúceho, tj. AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo, Česká republika.

Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá, v prípade zmlúv:

  • na poskytovanie služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia,
  • na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí od výchyliek finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho,
  • na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu,
  • na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak porušil kupujúci ich originálny obal,
  • na dodávku novín, periodík a časopisov,
  • spočívajúcich v hre alebo lotérii.

Na stiahnutie: Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru (PDF) (verzia DOC).

 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY A ODPOVEDE K REKLAMÁCIÁM

 

 

1. Dostali ste poškodený tovar?

Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte. Ak je tovar poškodený, aj napriek tomu, že je obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti informovať buď prepravcu alebo dodávateľa.

Ak ide o doručenie:

PPL, poškodenie zásielky oznámte telefonicky do troch pracovných dní na tel. +420 225 331 500, alebo na telefón udaný na prepravnom lístku, poprípade využite emailový kontakt: https://reklamace.ppl.cz/

DPD CZ, poškodenie oznámte telefonicky do troch pracovných dní na tel. číslo uvedené na odovzdávacom lístku alebo písomne ​​na reklamace@dpd.cz (uveďte číslo balíka, Vaše iniciály, iniciály odosielateľa a pokiaľ možno, tak foto dokumentáciu poškodenej zásielky). Viac informácií o vybavovaní reklamácií DPD nájdete tu.

One, poškodenie oznámte do dvoch pracovných dní na tel. +420 775 552 214 alebo písomne ​​na obchod@petdiscont.sk (uveďte číslo balíka, číslo objednávky, Vaše iniciály, iniciály odosielateľa a pokiaľ možno, tak foto dokumentáciu poškodenej zásielky)

2. Zistil(a) som závadu na mojom výrobku. Aký je správny postup pre reklamáciu?

Reklamáciu uplatnite na adrese výdajného miesta, tj. AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo, Česká republika, či iným spôsobom u predávajúceho. Reklamácia musí byť zo zákona vybavená do 30 kalendárnych dní. Beh lehoty na vybavenie reklamácie je pozastavený v prípade, že predávajúci vyzval kupujúceho na doloženie potrebných podkladov na vybavenie reklamácie (tovar, časti tovaru, preferovaný spôsob riešenia reklamácie, iné podklady a pod.). Lehota je od tohto dátumu pozastavená až do dodania vyžiadaných podkladov kupujúcim.

3. Aká je doba na vybavenie reklamácie?

Dodávateľ vybaví reklamáciu bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Lehota na vybavenie reklamácie nebeží po dobu, počas ktorej zákazník neposkytuje súčinnosť potrebnú na vybavenie reklamácie (napríklad po dobu, počas ktorej aj napriek výzve dodávateľa nepredloží reklamovaný tovar).

4. Čo všetko potrebujem na uplatnenie reklamácie?

Pre čo najrýchlejšie vybavenie reklamácie nám prosím dodajte:

  • Kópiu dokladu o kúpe či iný doklad preukazujúci kúpu tovaru
  • Reklamačný formulár z našich stránok
  • Telefónne číslo
  • Číslo objednávky alebo faktúry alebo číslo balíka
  • Pokiaľ je to účelné, tak fotodokumentáciu
  • Presný popis závady

 

5. Hradím náklady spojené s oprávnenou reklamáciou?

Náklady vzniknuté v dôsledku reklamácie Vám radi preplatíme za týchto podmienok:

  • reklamácia bude oprávnená (ak sa nebude jednať napr. o závadu spôsobenú chybnou obsluhou, mechanickým poškodením, bežným opotrebením tovaru a pod.),
  • podáte žiadosť o preplatenie nevyhnutných nákladov spojených s dopravou reklamovaného tovaru.
  • písomne ​​doložíte výšku nákladov (účtenka za poštovné, prepravný list a pod.).

Upozornenie: Možno preplatiť iba náklady v primeranej výške vzhľadom na povahu tovaru (napr. náklady za poštovné, nie za taxi službu).

6. V servise mi povedali, že tovar je neopraviteľný a toto oznámenie môžem doložiť dokladom. Odporučili mi vrátenie peňazí u predajcu. Ako mám postupovať?

Oprávnenosť Vašej reklamácie bude na základe zaslaných dokumentov posúdená a o ďalšom postupe Vás budeme bezodkladne písomne ​​(elektronicky) informovať. V tomto prípade by sme Vás požiadali o zaslanie opravného (montážneho) a záručného listu na adresu AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo, Česká republika.

Pokiaľ nebudete spokojní s výsledkom vybavenia reklamácie, môžete sa obrátiť na orgán mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je Česká obchodní inspekce. Všetky informácie k tomuto postupu nájdete na internetových stránkach www.coi.cz.